tiistai 20. maaliskuuta 2007

Mitä minä sanoin

Pakko näistä vaaleista on vielä kirjoittaa. Ei ole näemmä Suomessa tai ulkomailla tapahtunut mitään viimeiseen viikkoon, kun pitää hakemalla hakea muita uutisia. Onhan se kiinnostavaa, mutta rajansa kaikella. Itse kuitenkin olen kirjoitellut vaaleista jo tovin verran, sillä erotuksella muuhun mediaan, että minä olen ollut kaikessa oikeassa.

Haukuin Luhtasta, demareita, Saarelaa, Cronbergiä ja Juhantaloa alistin kierrellen. Heinäluomaakin on tullut nöyryytettyä pariin otteeseen. Toisaalta Tuija Braxille olin hyvin myötämielinen, varauksella myös Keskustalle. Kokoomuksesta haukuin vain Kokoomusnuoret. Kuinka kävi?

Luhtasta, Juhantaloa ja Cronbergiä ei valittu. Saarela sai säälittävän äänisaaliin, kuten demaritkin. Brax pääsi eduskuntaan ja Keskusta menetti paikkojaan, kuitenkin säilyttäen ykkösasemansa. Kokoomus oli "suurin voittaja". Heinäluoman tappio oli kuitenkin maukkain, siinä putosi SAK, demarit ja mies itse.

Nyt demarit ovat käynnistäneet tovereidensa selkään puukottelun Heinäluoman ja Liisa Jaakonsaaren johdolla, aivan kuten olen ennustanut. Elleivät demarien toimet olisi niin ennalta-arvattavia, niin voisitte kutsua minua vaikka Nostradamukseksi. Räsänen on muuten piilodemari, hän paljasti itsensä, kun paljastui erittäin huonoksi häviäjäksi.

En aio koskaan lopettaa demareiden alistamista. Demareita riittää ja viikatteni niitä niittää.

-Teemu Sikari

Ei kommentteja: